پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226087
وحشتناک ترين مصدوميت هاي پزشکي المپيک 2016+تصاوير
تاریخ انتشار : 1395/06/01 08:42:45
نمایش : 1366
مهم ترين مصدوميت هاي پزشکي مربوط به المپيک ريو را در گزارش ذيل مشاهده کنيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بسياري از شما تصاوير وحشتناک آسيب ديدگي ورزشکاران المپيک 2016 را به طور زنده مشاهده کرديده‌ايد. در روزهاي اول المپيک ريو شکستگي استخوان پاي يک ژيمناستيک کار توجه همگان را جلب کرد و اخبار آن در شبکه هاي مجازي منتشر شد پس از آن نيز بسياري از ورزشکاران با آسيب ديدگي مواجه شدند اما ما چند مصدوميت وحشتناک در بين ورزشکاران المپيکي را به تصوير کشيده ايم.

شکستن وحشتناک بازوي وزنه بردار 
وقتي وزنه بردار ارمني آندرانيک کاراپتيان سعي داشت وزنه 195 کيلويي را در رقابت دوضرب بالاي سر ببرد آرنج او دچار آسيب ديدگي وحشتناکي شد. بازوي وي به عقب خم و وزنه سقوط کرد، کاراپتيان به حدي درد داشت که صداي فرياد او به گوش همه حاضران رسيد. 

 پزشکان و مربيان اين ورزشکار ارمني به سرعت او را از روي تخته وزنه برداري به رختکن بردند اما درد از دست دادن مدال المپيک براي اين ورزشکار سختتر از درد آرنجش بود. 


 
وحشتناکترين مصدوميت هاي المپيک 2016

وحشتناکترين مصدوميت هاي المپيک 2016 
دوچرخه سواري که در 25 سالگي بازنشسته شد 
دوچرخه سوار استراليايي سه روز مانده به آغاز مسابقات هنگام تمرين در پيست دوچرخه‌سواري دچار آسيب و راهي بيمارستان شد. اين حادثه براي چهار نفر از تيم پنج نفره‌ آن‌ها رخ داد ولي اکنون حال سه دوچرخه‌سوار ديگر مساعد است. 
 
وحشتناکترين مصدوميت هاي المپيک 2016

سخنگوي کميته المپيک استراليا با تاييد سقوط چهار نفر از تيم دوچرخه سواري بر روي پيست اعلام کرد که تنها آنت ادمونسون زمين نخورده و در سلامتي کامل است. 
 
 
وحشتناکترين مصدوميت هاي المپيک 2016

مليسا هاسکينز دوچرخه سوار استراليايي که با برخورد شديد بر روي پيست  در سن 25 سالگي المپيک ريو مجبور به خداحافظي از ورزش حرفه اي شد، گفت: به دليل مصدوميت شديدم و قبل از آن که به خاطر دردهاي ورزش از آن متنفر شوم با دوچرخه سواري حرفه اي خداحافظي مي کنم. 
 
وحشتناکترين مصدوميت هاي المپيک 2016 

بدمينتون بازي که با درد شديد تا آخر بازي ادامه داد  
تي جينگ يي ورزشکار مالزيايي در رشته بدمينتون که بسيار آماده به ريو آمده بود و قصد داشت يکي از بهترين نتيجه ها را در فينال اين المپيک ثبت کند به دليل آسيب ديدگي ماهيچه ساق پا در اواسط بازي خود در برابر آکانه ياماگوچي ژاپن شکست خورد. 
وحشتناکترين مصدوميت هاي المپيک 2016

او زماني که  17 بر 15 از حريف خود پيش بود به دليل احساس درد ديگر نتوانست حرکت کند و درخواست مراقبت هاي پزشکي کرد. آسيب ديدگي او به حدي بود که عکس العمل اين ورزشکار مانند کسي بود که به بدنش گلوله شليک شده و به يکباره به زمين مي افتد اما با اين حال با کمک پزشکان تصميم گرفت راند دوم را به هر نحوي و با درد و سختي به پايان برساند. 

جينگ يي با ابزار ناراحتي نسبت به اتفاقي که در اين المپيک براي او افتاده گفت: ممکن است به خاطر اين آسيب ديدگي بازي هاي المپيک 2020 توکيو را از دست دهم البته تا المپيک بعدي چهار سال زمان باقي مانده و فعلا بايد تا مدتي استراحت کنم. 
 
سوارکاري که روياهاي المپيک خود را به خاطر اسبش از دست داد 
آدلينا کورنيسون، اسب سوار هلندي به علت بيماري پرزيوال، اسب زيبايش نتوانست در مسابقه شرکت کند. 
وحشتناکترين مصدوميت هاي المپيک 2016

اين سوارکار گفت: در حال بازرسي بدن پريزوال متوجه شدم سمت راست سرش متورم شده و تب دارد با نگاه به مکان استراحتش نشانه هاي لگدهاي او به خاطر درد شديد بر روي ديوار مشخص بود. 
در بررسي هاي تيم دامپزشکي مشخص شد که پرزيوال را يک حشره سمي مورد حمله قرار داده پس از معالجه هنگامي که درجه حرارت بدن اسب کاهش پيدا کرده و تورم سرش فروکش کرده بود از فکش تصويربرداري اشعه ايکس انجام شد و دامپزشکان اجازه دادند تا تحت نظر آن ها به ميدان مسابقه بازگردد اما اين سوارکار تصميم گرفت براي مراقبت از اسب خود روياهاي مدال گرفتنش را کنار بگذارد. 
 
وحشتناکترين مصدوميت هاي المپيک 2016

اين سوار کار اظهار کرد: پرزيوال دوست من است  و به عنوان يک دوست تمام طول عمر خود  را براي موفقيت من تلاش کرده و درنظر نگرفتن اين موضوع به خاطر برد در مسابقه سزاوار نيست. 
 
دوچرخه سواري که ستون فقراتش از سه جا شکست  
دوچرخه سوار هلندي آنميک ون ولوتن هنگام رکاب زدن در مسابقه جاده زنان  کنترل خود را از دست داد و فرود ناشيانه اي بر  روي زمين داشت. 

ولوتن به شدت بر رو زمين پرت و در اثر اين سقوط وحشتناک ستون فقرات او از سه نقطه دچار شکستگي شد او چند روز بعد به طرفداران خود که نگران حال وي شده بودند خبر داد که روند آسيب ديدگي اش رو به بهبودي است. 
 
وحشتناکترين مصدوميت هاي المپيک 2016

جاده هاي خطرناک ريو مقصر مصدوميت دوچرخه سواران المپيکي 
دوچرخه سوار ايتاليايي که روياي مدال آوري در المپيک داشت به خاطر شکستگي ترقوه روياهاش نقش برآب شد. 

وينچنزو نيبالي يکي از دوچرخه سوار المپيک با سقوط وحشتناک از روي دوچرخه دچار آسيب ديدگي و ترقوه او در طول مسابقه جاده مردان دچار شکستگي شد. در اين مسابقه دوچرخه سوارهاي زيادي مصدوم شدند و سرجيو هنائوا کلمبيايي نيز سقوط کرد، لگنش شکست و قفسه سينه اش متورم شد.  
وحشتناکترين مصدوميت هاي المپيک 2016

نيبالي براي جراحي به ايتاليا بازگشت و بسياري بر اين باور هستند جاده هاي ريو مقصراصلي مصدوميت زياد دوچرخه سواران در اين دوره المپيک است.  
 
وحشتناکترين مصدوميت هاي المپيک 2016

کريس بردمن، کارشناس دوچرخه سواري و دوچرخه سوار سابق المپيکي گفت: من از لحاظ فني جاده ها را بررسي کردم دوچرخه سواري در جاده هاي ريو بسيار خطرناک است. من مطمئن بودم اگر کسي از دوچرخه اش سقوط کند به احتمال زياد دچار آسيب ديدگي مي شود. 
 
ژيمناستيک کاري که صداي خردشدن پايش را ببيندگان تلويزيوني شنيدند 
شايد يکي از دلخراش‌ترين صحنه‌هاي تاريخ المپيک شکستگي پاي سمير آيت در پرش با نيزه است شکستگي او به حدي وحشتناک بود که صداي خرد شدن استخوان‌هاي درشت ني و نازک‌ني او را بينندگان تلوزيوني شنيدند همچنين زمان انتقال او به آمبولانس برانکارد او را به زمين انداخته شد. 
 
وحشتناکترين مصدوميت هاي المپيک 2016
 
مربي که اسب تحت تعليمش سرش را شکست 
رابي ساندرسون بريتانيايي، مربي تيم درساژ آلمان در مراسم اهداي مدال تيمش مجروح شد . 

در مراسم اهداي مدال ساندرسون با سونکه روتنبرگ و اسب 9 ساله اش کاسمو در رژه شرکت داشت در هنگام مراسم پاي اسب به پيشاني ساندرسون برخورد کرد و سر او با اين ضربه خوني و به بيمارستان منتقل شد. 
 
وحشتناکترين مصدوميت هاي المپيک 2016
 
وحشتناکترين مصدوميت هاي المپيک 2016
 

وحشتناکترين مصدوميت هاي المپيک 2016

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html